bästishäng

2012-12-20 / 10:46:46 ♥
 
Igår efter skolan, efter lite krångel, åkte jag hem till Evelina som låg hemma med feber.
Vi kollade på filmer, en jättesorglig barnfilm som jag grät floder till.
Sen duschade jag och så åt vi middag och bara hade det mysigt.
Skrattade som vanligt som ett as när vi skulle sova och lekte våra standard lekar... haha ni vill inte veta.
Fick låna Evelinas onepiece för att jag låg och skaka för frös så mycket och mådde jättedåligt.
 
Imorse fixade vi oss och sen tog vi bussen till skolan där det var julavslutning, fick betygen och fika oh så.
Pappa skjusa hem mig och nu ska jag göra nått oh äta eftersom jag inte fick i mig någon frukost imorse för att jag spydde av tanken på mat (när hände det senast liksom?).

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0