förvirrad

2012-12-03 / 21:17:11 ♥
Dom här veckorna åker alla mina vänner på öppet hus och pratar om vart dom ska gå på gymnasiet.
Medans jag har verkligen ingen aning. Det säger jag bara inte, utan jag menar det verkligen. Ingen aning.
Jag vill inte ens börja gymnasiet. Jag vill inte byta skola och jag vill inte lämna mina vänner. Ingen förstår hur hårt budna jag är till dom och ingen förstår att jag typ aldrig kommer hitta nya vänner för de är de enda människorna i världen som förstår mig och min psykade humor. Livet kommer fan suga. Kommer inte föra med sig nått bra. Tänk dom som börjar 6:an i höst dom har hela livet framför sig, dom kan bestäma vem dom vill vara och vara den personen. Jag har ingen aning om vart jag kommer ta vägen i höst jag är helt jävla vilse. 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lina, hör av dig. Jag kände verkligen samma sak som dig, tro mig!

2012-12-04 @ 06:49:42
Postat av: Alice

Lilla lusen det kommer gå bra! När det var dags för mig så trodde jag att det skulle bli så jäkla dåligt; tappa kontakten med alla vänner, förlora Hugo, att skolan skulle vara tråkig osv. Men inget av det hände! De man vill ha kontakt med har man kontakt med, och erat gäng går väl inte att dela på ens om man dödar er så ni kommer definitivt att prata och träffas!
Det kommer gå jättebra för dig, framförallt om du kommer på öppet hus på Rönninge imorgon! Puss <3

2012-12-05 @ 06:54:14

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0