hejhej bloggisen

2012-12-22 / 10:40:23 ♥


hejhej alla glada!
Ligger i sängen och har nyss ätit frukost, mackor och marabou can't be better. Mellanlandade här innan jag ska upp och fixa iordning mig, ska till stan med papi och köpa det sista julklapparna. Ikväll ska vi bort på minijul!

Igår var en jobbig dag blev lite för mycket bara, låg mest i sängen hela dan med paus för glasskalas hos malin och det var i stort sett det jag åt under hela dagen, nyttig endå. Sen vid 10 kom alexandra och clara och vi åkte pulka i mörkret, jätteroligt haha älskar oh vara barn!

Nu ska jag föna håret och prata med Daisy, är så glad just nu för kommer spendera sommaren med henne troligtvis och det är allt jag vill

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0