tankartankar och chocklad

2012-12-02 / 21:10:39 ♥
 
haha åh kolla vad jag hitta! Förra lucia, bästabästa evelina alltid vi♥
Idag har jag bakat med mormor och emma, min mormor är så jävla skön haha bästa.
Sen har jag pluggat, gått så jävla segt ni anar inte, mycket som snurra i huvudet.
Vart ute i nån timme med Cecilia och bara pratat, kallt som fan.
Ligger i sängen och har kollat på oth, ska ner och äta chocklad nu omg so gott.
 
Har värsta bajsveckan framför mig så det kommer bli så jobbigt.
Men det är så skönt att veta att man har världens bästa vänner, här och på andra sidan jordklotet.
Rörigt inlägg men ville bara säga att jag är så glad för att det är så fint ute för att det är jul snart och för att jag älskar min klass kom jag på nu fuck vill inte sluta nian, ska uppskatta min skola från och med nu.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0