I miss our little talks

2012-11-04 / 20:27:28 ♥
 
Jag och larre åkte till stockholm igår och shoppade, hur mysigt som helst.
Vart helknas på vägen hem så vi satt och lodade i Östertälje i en timme men vi hade såklart lika kul som alltid. Var hemma själv en timme och bara tog det lugnt, sen smsade malin mig så jag gick till henne.
Var en väldigt jobbig kväll och natt men vi klarar det tillsammans min fina♥
Imorse åt vi och kolla film sen kom Emma och joina oss, vi bakade och kollade på she's the man.
 
Pappa hämtade mig så åte vi och åt hos mormor, och sen gick vi till graven, lika jobbigt varje gång...
Drack te med Felicia och Ellen efter direkt, men nu är jag äntligen hemma. 
Har städat och nu ska jag gå och lägga mig, ska bli så skönt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0