korv

2012-11-16 / 22:37:39 ♥
 
Nu ska jag berätta om den roliga tågresan.
När vi klev in på Flemmingsbergs stationen kände vi lukten av korv. Så bestämde vi att vi skulle gå och köpa korv. Redan här skrattade jag jättemycket.
Så jag gick fram till han i pressbyrån och sa att jag ville ha " en kokt korv ". Då skrattade jag och mina vänner mera. Clara och Linn köpte också en, men Linn rog en grillad. Sen åt vi dom och clara tappade rostad lök på jackan och då sa Linn " Clara lökar ". Hysteriskt kul. Sen sa jag " jag vill ha mera korv". Här var det 5 minuter kvar tills tåget skulle gå. Så vi köpte en till korv och då skratta han i kassan. Sen hoppade linn typ över spärrarna och vi fick kuta ner för rulltrappan med våra korvar och linn gick in i fel tåg. 
 
Sen kom vi på jättemycket roligt om korvar. Typ att man skulle lägga en korv mellan dörrarna på råget så den skulle klämmas. 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0