Who's gonna save the world tonight?

2012-11-23 / 22:40:47 ♥

 
Bilderna är cp men vem bryr sig en dag som denna?
 
Det har snart gått 24 timmar sen de avslutade konserten. Och jag är helt ärligt fortfarande i extas.
Jag har nog aldrig vart så lycklig, känt så mycket glädje och kärlek som jag gjorde igår. Helt jävla galen kväll med världens bästa människor. När dom körde Antidote, In my mind, Every teardrop is a waterfall, greyhound, teenage crime, one asså jag kan rabbla hela jävla listan för alla var bäst.
Det var verkligen världens bästa kväll, alla kategorier. 
Jag har sovit 3 timmar inatt och vart på gymnasiemässan och har så jävla ont i kroppen men jag skulle kunna göra det tusen gånger om. Swedish house mafia, ni är min största kärlek. 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0