gladglad

2012-10-29 / 23:06:37 ♥
 
Har haft två jättemysiga dagar hos Evelina. Igår när jag kom dit vid 1 typ, åkte vi och red, fast vi låg mest på golvet och torterade varandra men det är så det ska vara. Sen cykla vi hem och snackade massa. Lagade mat när vi kom hem, sablans rivjärn det var gott. Vi bastade också sen somnade vi ganska direkt vid 12.
 
Idag var vi barnvakt åt två älsklingsbarn, så vi åkte till Stopp med moppen så vi kunde baka med dom.
Sen har vi lagat lunch åt dom, lekt kurragömma och gått på picnik. När vi kom hem från den åkte Evelina iväg, så jag var själv med hennes lillasyster, så vi kollade på Rapunzel och gosade i soffan.
 
Kom hem 6, borstade håret, sen hämtade Emil mig på moppen och körde mig till stationen (mina vänenr rockar). Där mötte jag Cecilia och vi åkte in till Albin och var med han och Simon, och sen kom Jakob inslätande.
Vi kollade på en film som inte var läskig fast jag var ju rädd men det är jag ju hela tiden.
 
Nu ska jag sova, attans vad det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0