you always said we'd meet again someday

2012-10-08 / 21:24:35 ♥
Hej babys!
Skitjobbig dag i skolan och var sur hela dagen, fan vad allt är stressigt alltså.
Efter skolan gick jag hem med mina änglar Ellen och Cecilia, vi fotade och hade jätteskoj!
Skrattade som ett as, haha vi kan nog vara de mest oserriösa människorna på jorden.
Vid 4 smsade Madeleine mig och frågade mig om jag ville komma till henne och spela monopol, och hon hade mat hemma så då gick jag dit... hahah snäll tjej hej.

Känner mig alltid precis som hemma där... mina extraföräldrar, extrakylskåp, extrasyrran och världens bästa kompis, bästa huset! Så vi lagade mat och spelade spel, standard.
Är hemma nu iallafall och skulle ha pluggat men vettefan vad som hände. Har gjort en någurlunda plan över hur repotaget ska se ut så förhoppningsvis rullar det på imorgon!
 
Har ätit fruktansvärt mycket idag men skyller på mensen. Det får duga.
Imorgon kör vi inte äta så mycket och förhoppningsvis hinna träna lite också...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0