I've dreamt alone now the dreams won't do

2012-09-06 / 19:58:24 ♥
Spenderade gårnatten hos Cecilia som sagt, kollade på Gossip Girl och drack té hela natten lång.
Vi var precis påväg och somna men istället blev det deeptalk i typ en timme, haha bästa vi.
Imorse gick vi upp snabbt som fan och kollade ett GG avsnitt innan vi gick till skolan. 
Har frysit hela dagen och haft asont i halsen, orkar inte.
 
Efter skolan gick jag och Linn hem till henne, drack te och åt mackor, snackade en massa och somnade i soffan. Linn tappade också en penna i toan när hon hade bajsat, skrattade med tårar.
 
Nyss tagit ett skönt bad, blev ingen träning för mig eftersom jag är sjuk, men var där ett tag och tittade på min favvotjejer. Ska göra te ( tredje gången jag skriver det ordet i detta inlägg, rekord ) och tittat pll.
Puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0