I've been there before

2013-04-30 / 15:19:14 ♥
 
Bilder från förra årets valborgsfirande som faktiskt var en bajsrolig kväll, och det var VARMT.
Vi grillade, hade linnen och åt glass. Idag ska jag typ ha termobyxor lol.
Skolan idag var seeeg och kall, men god mat så vem klagar igentligen?
Kom hem för ett tag sen, och är så brutalt trött så vill bara sova i några timmar...
 
Vid 6 ska jag ta bussen till Ellen, ska äta middag där med hennes familj och Ludde och Anthony, deras partners för er som inte vet det, men jag blir inte femte hjulet eller så utan det blir ju utmärkt??? Inte ens ensam så sluta påpeka det, jag har valt singellivet det har inte valt mig.
Sen ikväll ska vi träffa en jävla massa vänner och icke vänner, blir nog kul!
Vad ska man ha på sig bara? Det är så ju kallttt ute men vill inte ha vinterjacka direkt...
 
Ska ner och äta någonting sen duscha och fixa mig, puss sup lugnt ikväll ungdomar!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0