ALL GOOD THINGS ARE WILD AND FREE

2013-08-02 / 17:40:19 ♥
 
Hej!
Det har varit en otroligt bra dag fram tills nu. Jag sov ju hos Cecilia igår efter min träning, vi såg på film och åt. 
Imorse åt vi frukost och sen gick vi till Ellen och badade och solade i hennes pool, och vid lunchtid cycklade vi tre upp och handlade på Ica och åt lunch i parken. Eller glass och pommes men same shit.
Sen fortsatte vi sola och nu när jag kom hem för ett tag sen inser jag att min telefonladdare är borta och ingen av mina vänner har en iphone 5 laddare, och min dator är helt upfuckad typ fått virus eller nått.
Hungrig är jag också. Har precis fixat mig lite, eller satt på mig kläder och duschat, och ska snart gå till Ellen där jag, Cecilia och Clara ska äta middag och lite så.
Vi hörs när mina tekniska saker lever

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0