ÅT SAMMA HÅLL

2013-08-17 / 00:11:07 ♥
 
 
Nu är jag äntligen hemma och jag är TRÖTT. Det har varit en sjukt lång och jobbig dag.
Det började med att jag försov mig så jag hade en halv timme på mig tills tåget gick, vilket resulterade till en ful jag och frukost på tåget. I skolan hade vi massa lära känna övningar, helt okej förutom i slutet, då ville jag bara hem och äta typ. Sprang typ hem från bussen vid 5, slängde på mig fotbollskläder och fick skjus till min träning, kom 10 minuter försent men kom iallfall dit... love it. Direkt efter träningen gick jag till Clara, slängde i mig yogurt, starviiiing. Vid 8 åt jag middag med hennes familj, supergott. Jag, Clara och Linn åkte sen och köpte godis och såg på film, och nu kom jag nyss hem. Phy.
 
Nu är det heeelg, Helt sjukt att jag redan är i need efter helg.. kommer vara ett lik om några veckor.
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0