B-DAAAY

2013-08-09 / 13:11:00 ♥
 
Grattis älskade bästavän. Jag önskar inget mer än att jag kunde få vara hos dig, för snart har det gått ett halvår sen vi sågs men det är fortfarande du som känner mig så bra att jag inte behöver yttra ord för att du ska förstå. Det sliter fortfarande i mig och ibland känns det helt omöjligt orättvist att det ska vara såhär, och ibland sitter hjärtat på helt fel ställen och ibland går jag sönder inuti, men då tänker jag på att jag har en sån tur att få ha dig på nått sätt alls. Hellre tusentals mil ifrån mig än att det inte skulle vara vi på något sätt.
Det finns inte på världskartan att i mars det här året var sista gången vi såg varandra. Vi ses snart igen.
Så, grattis på din dag mitt hjärta och min glädje. Fira ordentligt och glöm mig inte. Jag älskar dig hundratusentals varv runt jorden. Du är världsbäst.
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0