CHALET GIRL

2013-08-08 / 17:15:08 ♥
 
Såg på chalet girl imorse, med min älsklings chuck ♥
Drack en god smoothie och efter filmen åkte jag och mamma in till stan, fick med mig lite fina saker sådär. 
Nu har jag precis ätit kycklingsallad, gottigott, och ska bege mig till min fotbollsträning i detta ösregn. Det lyckas alltid regna när jag ska träna, bajs också. Direkt efter ska jag hem till Clara och duscha och så, sen ska vi fixa lite saker så ska jag sova där inatt, vi ska dricka te och se på film, då kan det gärna få regna!
 
Fick mitt schema idag också, ser helt okej ut! Slutar tidigt varje dag, aldrig senare än 20 i 3 så det är ju sjukligt härligt. 1 vecka kvar tills jag börjar idag, poop på det.
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0