DOM SOM FORTSÄTTER ENDÅ

2013-08-06 / 14:15:22 ♥
 
Det blev ändrade planer, så jag och Clara hade myskväll hemma hos Ellen igår med massa gott och skrattade massa och såg på en ganska dålig film. Sen imorse åt vi god frukost och sen åkte vi hem till älskade efterlängtade Linn, hon berättade massor av vad hon gjort, visade vad hon hade köpt och så. Hon hade inte glömt mig!! Men det var näst inpå.. nåväl. Så himmelskt att hon är hemma igen.
 
Jag kom hem därifrån för ett tag sen och snart kommer min kusin och hämtar mig, så ska vi ut och käka i Stockholm och sen ikväll gå på Manchester United - AIK, så roligt! Sen tror jag att jag sover hos Linn, får se vad klockan blir. Vågar inte stanna upp och tänka eller sova själv för då får jag ångest. 9 dagar kvar och det är nästan så man skrattar när man hör det.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0