FIRST DAY

2013-08-15 / 17:08:24 ♥
 
Nu är första dagen avklarad!! Jag var SÅ nervös imorse, och så sjukt trött på tåget till skolan. Jag mötte upp Rebecca på karlaplan så gick vi tillsammans till skolan. Först var det upprop i aulan typ, och sen gick vi med våra mentorer till klassrummen där dom mest pratade och delade ut papper och så. Vi är typ 28 tjejer eller nått och fyra killar ahhaha, jämt :/. Vi fick våra skåp och så, och åt lunch där. Det känns faktiskt ganska bra, vi har dock inte hunnit prata så mycket med dom i klassen men imorgon ska vi göra sammarbetsövningar och så, då kankse det känns bättre!
 
Slutade halv 1 och efter det fikade jag med Wendela och Rebecca på stan, och nu är jag hemma och ska äta middag och sen bege mig på träning. Jag är dödstrött. 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0