KOM ÄNGLAR

2013-08-17 / 16:57:59 ♥
 
Idag har varit en bra och skön dag! Imorse segade jag mig framför gossip girl och tvingade i mig frukost som var äckligt, jag var endast sugen på kött serriöst. Vid 12 åkte jag och mammsen och pappsen in till stan och shoppade lite, blandannat ett par skor och ett rosa paraply och lite mera fina saker. Sen träffade vi på Clara och hennes familj så vi lunchade med dom, supergott och världens bästa sällskap. När jag kom hem åt jag resterna av B & J och såg på GG, beroende än en gång...
 
Nu har jag städat rummet och ska tvinga på mig löparkläderna och sticka ut och springa så jag kommer igång lite. Ikväll ska jag hem till Ellen och sova där med Clara, blir säkert super. Imorgon är det årets roligaste match, är så taggad!! 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0