LIKE I USED TO

2013-08-19 / 21:48:37 ♥
 
Hej människor!
Jag är trött som en ko. Idag hade jag engelskaprov i skolan och långa tråkiga lektioner där vi inte gjorde någonting, världens skönaste SO-lärare skrattade så det kom tårar, helt underbar. Tror dock inte han vet om det själv.. Gick direkt från tåget till samlingen och sen åkte mitt lag och jag och spelade match i Nyköping. Det gick inte så värst bra men jag skrattade mycket och efter åt jag och Mikaela med pappsirna på BK, det var såå värt, hade längtat efter det hela dagen.
 
Sitter i sängen och ska snart gå och lägga mig, imorgon har jag världens längsta dag framför mig. Går 8-5 med  bland annat idrott, matteprov och spanska. Ingen höjdare. Direkt efter skolan ska jag hem till Cecilia som fyller år imorgon, så det gamla gänget ska samlas och fira henne och fika, ska bli så mysigt, saknar dom. 
 
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ifrån är tröjan?

2013-08-26 @ 23:24:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0