MAKE IT SO I WON'T HAVE TO TRY

2013-08-24 / 00:06:00 ♥
 
4 pics from the week bro's
 

Hej fredag!
Imorse trotsade jag vädret och hade klänning, det var kallt men det rann svett om mig i skolan för då satan i gatan blev det varmt. Jag fick stressa en aning imorse för mitt cptåg strulade, men jag klarade mig yolo. Det har vart en bra dag i skolan, jag,  Andrea och Rebecca har vart fredagsglada och det var god mat. När jag kom hem åkte jag på träning och sen hade vi gäster här hemma så satt med dom ett tag innan jag åkte hem till Linn och hängde med mina vänner, lika bra som alltid.
 
Nu ligger jag i sängen och är obeskrivligt glad att jag inte har en väckarklocka som kommer att väcka mig imorgon. Jag älskar helg. Ni kanske har märkt det. Men jag säger det igen. Jag älskar helg.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0