NOTHING GOES AS PLANNED

2013-08-01 / 16:31:57 ♥
 
I tisdags kväll efter den otroligt regniga träningen, åkte jag, Clara och Manfred hit. Vi lagade middag, kladdkaka och spelade kort och drack te. Han tog 11 tåget hem och jag och clara bosatte oss i mina föräldrars säng och tittade på hannah montana och skrattade halva natten typ. 
På morgonen efter såg vi Pretty little liars och åt frukost, och vid 2 åkte jag till Gnesta och var med Evelina. Vi åkte till stallet vid 5 och red, sen när vi kom hem vid 9 åt vi middag, och sen såg vi på film och åt godis.
Idag åt vi frukost ute i solen och sen åkte vi ring efter båten som var så himla roligt, och sen bastade vi.
 
Nu är jag hemma igen och humöret är detsamma som vädret. Regn. 
Träning om en och en halv timme och jag längtar till att få ut känslorna på en rund boll. 
Ikväll ska jag hem till Cecilia, chocklad, té, göra om hennes rum och se på film står på listan. Jag gillar henne.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0