RIVER FLOWS IN YOU

2013-08-10 / 13:39:16 ♥
 
Hade en bra kväll igår, träffade många saknade kompizar och såå.
Det tog emot lite imorse när klockan ringde halv 9, men vid 10 hade jag iallafall springskorna på mig och gick och mötte Mikaela. Vi spelade lite fotboll och sen sprang vi 4,5 km rundan. Inte så värst långt men så sjukt jobbigt i detta väder. Mina ben är helt slut, så det tog iallafall, jag som är så vältränad..
 
Nu ligger jag helt utamattad i sängen med datan i knät, ska göra en kopp te och sätta på ett avsnitt av Grey's anatomy tror jag. Alltså jag överkonsumerar te. Jag ka dricka två koppar te till lunch ibland, och jag dricker minst 2 koppar om dagen. Jag måste gå på rehab.
Sen efter det måste jag nog fixa mig, men nu ska jag kila puss hej!
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Min bästa Lina <3

2013-08-11 @ 02:48:33

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0