SOVMORGON

2013-08-21 / 08:09:29 ♥
 
chacha bloggen :P
Igår var jag en dead man, jag gick som sagt sent, långa konstiga håltimmar, kom 30 minuter försent till min första mattelektion och var så nervös för spanskan så jag inte kunde äta, så var starving hela dagen. Matteprovet gick också bajs, men vad är en bal på slottet? 
Kom hem halv 7 och då gick jag direkt till Cecilia där mina friends var så firade vi henne med massa gott, det blev min middag för att jag är så jävla fitspo och träningsnarkoman. 
 
Idag börjar jag inte först 11 så sitter och äter bananpannkakor nu och är helt klar, och bussen går inte först om 50 minuter så jag kan chilla ett tag, skönt det bara skönt. Idag har jag bara två lektioner TACK OCH LOV. Fast en av dom är spanska så det känns som en plågsam evighet......... joke men typ.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0