TUNGA MOLN

2013-08-22 / 21:04:30 ♥
 
Den här dagen hamnar inte högt upp på någon lista alls. Jag har varit olidigt trött, det har verkligen bränts i ögonen och tankarna har varit på alla möjliga ställen. Vi hade två svenska prov och världens tråkigaste historialektion på en och en halv timme. 0/5.
Jag åkte iallafall hem med Cecilia och hennes mamma från stockholm, fick mig ett bra skratt längst bak i bilen, Carina är så himla rolig! När jag kom hem åt jag kycklingsallad och sen åkte jag på träning.
 
Idag var det en vecka sen jag började skolan, och trots det att det fortfarande känns ganska roligt att komma dit så är jag inte helt säker på att jag gjorde rätt val. Jag saknar mina kompisar så mycket för det är nästan ingen som förstår mina skämt och ingen som jag kan kasta lussebullar i bakhuvudet på och ingen som ger mig en stor jävla bamsekram när det är dåligt. Jag saknar mina jämnlånga eliter helt enkelt. Nu är jag längst och bredast. 
 
Ska se på senaste avsnittet av pll nu och sen sova tidigt, ska bli så himla skönt, och imorgon är det fredag. Jag längtar till helgen!! Imorgon ska jag lyssna på Oskar Linnros hela tågresan, upptäckte hans nya (nåväl) album nyss och det är SÅ värt!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0