YOU LIGHT UP LIFE

2013-08-04 / 09:17:36 ♥
 
bild för ungefär precis ett år sen
 
Igår åt jag middag och världens godaste kladdkaka hemma hos manfred med hans familia, och sen gick jag Clara och Manfred ut och åkte till nått känt berg som man såg över stockholm och satt där, lyssnade på musik och snackade. Sen gick vi runt lite varsom och vi tog halv 12 tåget hem. En jättemysig sommarkväll!
 
Idag ska jag ligga i solen, lyssna på sommarprat, musik och läsa min porrbok del 2. Alltså femtio nyanser av mörker, jag vet inte varför men jag tycker att trots det faktum att det är en porrbok så är den fin och rolig att läsa , så jag var tvungen att köpa uppföljaren lol. Men gömmer endå omslaget när jag tex läser den på tåget haha..
Klockan 2 ska jag stå i kioske på IP, men man kan sola lite samtidigt och jag tror att det är A-lags match och det är ju kul att se på.
 
Ska andas in varje liten värmepust som finns kvar av dessa 11 dagar.
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0