If you love me let me know

2013-02-07 / 21:16:24 ♥

Hallojsan!
Idag var inte en bra dag. Hade både engelskaförhör och NO presentation och fick tillbaka mitt historiaprov och inget gick vidare bra. Sen hade jag en banan som jag skulle äta innan gymmet, men den var rutten och ej ätbar. Väl på gymmet fick jag sån hemsk mensvärk så jag orkade bara köra 7 km på crosstrainern rodd och cyckel plus lite maskiner. Sen fick jag inte mat först halv 8 och är redan hungrig igen men orkar inte gå ner och äta.

Imorgon är det nationella i svenska, sista delen. Har bara tre rader Marabou kvar sen har jag köpt nån nyttig yoghurt och smoothie som jag ska ta med mig ångrar mig som fan.. Skulle köpt en till Marabou. Nu ska jag sova och hoppas på en bra helg som kan kompensera den här vidriga veckan.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0