läs inte om ni vill

2013-02-04 / 21:27:45 ♥
 
Idag har jag gråtit väldigt mycket.
Mest för att jag har sagt hejdå till Evelina, det var det jobbigaste på länge.
Jag har en hög av läxor som inte har blivit gjorda och vad har man för ursäkt för sånna här dagar igentligen, vad kallar man dom? Misslyckade? pms-dagar? 
Är igentligen inte ledsen i storhet bara så otroligt jävla trött, inte sov trött utan trött.
Jag orkar inte gå med en sten över bröstet pågrund av skolan som kväver mig.
11 dagar så ska jag ha bestämt mig vart jag vill gå i höst, har jag det nej.
Jag vet att alla har dåliga dagar men de har blivit så otroligt många på senaste tid.
 
Imorgon bitti ska jag upp tidigt och göra frukost åt min favoritpappa för han fyller år.
Sen ska jag överleva dagen utan gråtattacker.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0