let it burn

2013-02-11 / 19:36:06 ♥
 
Idag har vart en minst sagt spännande dag!
Det var pannkakor till lunch, jag åt sex stycken är inte så nöjd men ska bättra mig.
Efter skolan var jag inne på ica där jag stötte på massa olika hinder, vad skulle jag köpa för mellis och massa människor som stod ivägen för mig eftersom jag hade bråttom till tåget.
Sedan satt jag mig på tåget och åt min yogurt, det var gott. 
Men sen stannande tåget så jag missade min buss i södertälje centrum, så jag fick ta en annan.
Vilket jag trodde skulle gå bra, men det gjorde det inte. För jag var helt själv på bussen, och hade hörlurar i så busschaffören fick säga typ 5 gånger att det var slutstation. Så jag gick ut och kände inte igen mig om man säger så. Men sen vandrade jag ett tag och fick syn på mitt gym, så jag kom dit jag skulle bara lite senare!
 
Det gick bra att träna tills det svartande för ögonen, då duschade jag och bastade sen kom pappa och hämta mig, så storhandlade vi, jag gillar min papi han är så bäst. Har nyss ätit spagethie och köttfärsås med advokado!
Ska göra en kopp te och titta nått avsnitt av One tree hill, imorgon har jag en hektisk dag, det är bra att vara sysselsatt då slipper man stanna upp och tänka!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0