2012

2013-01-05 / 13:17:20 ♥
2012 för mig har varit ett väldigt upp och ner år.
Vissa stunder har jag mått så bra som man kan må, och vissa stunder har jag gömt mig i sängen under flera dagar. Jag har kommit nära en människa som betyder så himla mycket för mig och troligtvis alltid kommer göra, men med det kom också tjaffs och missförstånd mer än något annat år. Men varje dag har jag endå gått till skolan (well well almost everyday) och träffat mitt underbara crew, min lilla familj som jag kallar det. Och då spelar det andra inte så stor roll för jag tror att vi är de enda i hela skolan som har en fika dag och hämtar filtar och bygger en koja och fikar i den och jag tror att vi är de enda som leker bro bro och breja med lärarna. Sen har jag kommit nära ett så fantastiskt gäng vänner, min ohana. Ni som läser det här har säkert också bra vänner men inte ens nära det jag har. ( tror inte alla säger så om sina vänner..). Under 2012 har jag festat med er, spårat ur med er, haft mysiga middagar med er, sjungit " heart on fire" över hela Stockholm efter vi hade sett LOL, jag har gråtit med er men framförallt har jag skrattat med er. Jag har även vart på Åland med min bästavän, spenderat skolavslutningskvällen med thaimat och en helkass film och sedan endå kunna se tillbaka på det som en av de bästa kvällarna på året. Jag har spelat fotboll i mängder och varje minut på planen är vad som jag mig till jag, ( bra grammatik). För det spelar ingen roll vad som bekymmrar en i omklädningsrummet, när man går ut på plan är jag med en helt annan grupp männiksor, mitt lag, och de är några som betyder så enormt mycket för mig. Men jag har även gått i 365 dagar och saknat min bästavän så mycket som det går att sakna någon, och det är något som kommer göra det här året till det bästa året på länge, couse I'll be seeing her again.
 
Men även om 2012 var bra så kommer det här året kunna bli så mycket bättre. Det är sista terminen i grundskolan och det lovar jag att jag ska ta vara på. Om 54 dagar pker jag till sydafrika och hela sommaren ska gå åt åt att resa. JAO!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0