Ingen kunde röra oss

2013-01-05 / 13:01:11 ♥
 
Förlåt för ingen bloggning men ska ta vara på de sista lovdagarna nu, trots att jag ändå inte kommer göra så mycket. Förbereder mig mentalt för skolstarten vilket kommer med ångest och massa prov.
Det som tar mig framåt är väl att om 54 dagar sitter jag på ett plan till värmen och min bästavän, en vecka av ren glädje och förhoppningsvis massa sol.
Förutom att skolan börjar snart är jag glad, snart ska jag ta tag i träningen (obs snart skrev jag inte nu), så jag hinner bli fett fit till sommaren. Fast det är ju ett tag kvar ioförsig...
Jaja iallafall! Snart kommer Ellen hit så ska vi byta lite kläder och sen är det hockeyfinalen som jag hoppas att ingen missar för då I will kill you. Ikväll ska jag iväg på middag hos mormor och sen får vi se vart kvällen tar mig! Förhoppningsvis hem till min säng så jag kan kolla oth i mängder. Lat much? njea.
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0