Sista kvällen som 15

2013-01-17 / 22:18:52 ♥

Ligger i sängen två timmar innan min 16-års dag och det skrämmer mig bara att skriva det. Får man säga till sig själv "vad stor du har blivit"?. Om två år ses jag typ som vuxen och det är ju helt sjukt eftersom jag är ett barn herregud. Nåväl. Har haft gäster här ikväll mina småbebisar och min kusin som jag inte träffat på 6 månader eftersom hon va i USA i en termin (ska också göra så svär). Fick presentkort på bikbok ihh shöppa. Bortsett från matteprovet så är jag övertygad om att det kommer bli en super födelsedag! Nu ska jag sovaaa puss godnatt

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/3866437/images/2013/pic_50f869ffe087c359d6bace0b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0