5 THINGS

2013-07-11 / 02:04:00 ♥
♡ Jag blir sur för smågrejer väldigt lätt ibland. Typ för två år sen kunde jag inte bestäma mig för vilken mat jag skulle beställa på en restaurang då blev jag skitsur och gick iväg..
 
♡ Jag älskar att smsa. Tycker inte om att prata i telefon får då kan man inte tänka ut ett bra svar på samma sätt än om man smsar.
 
♡ Hatar att träna allt utom fotboll och löpning. Styrketräning kan vara det tråkigaste jag vet. Plus att jag suger på det. 
 
♡ Jag älskar att äta. Behöver inte vara godis, utan mest mat. Jag älskar verkligen mat.
 
♡Jag har det sämsta lokalsinnet i världen. Fick ringa Clara en gång om hjälp för jag tappade bort mig helt på Centralstationen i Stockholm. Det var typ en månad sen. Därför är jag orolig över att börja gymnasiet i Stockholm...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0