HOME SWEET HOME

2013-07-23 / 22:37:04 ♥
Nu är jag hemma!
Jag har blivit riktigt förkyld och har värsta locket i öronen efter flygresan hem, hör inte ett skit.
Kan inte andas heller för näsan är helt täppt. Men annars mår jag som fisken i vattnet så att säga. Har haft de bästa veckorna på länge i Spanien och jag har inte bloggat därför att jag hade internet sällan och när jag väl hade det var det segt. Men imorgon ska ni få massa bilder!
 
Cecilia kom hit och hängde med mig ett tag, vi drack te och tog igen allt vi hade missat.
När hon gick skypade jag med Daisy, och tiden rusade iväg så när jag stängde av nyss hade vi skypat i tre timmar.  
Jag har skrattat så jag har ont i magen. När jag kom in i hallen idag så låg det ett paket där, och när jag öppnade det var det mina favoritchocklader och ett brev som hon hade skickat. Så världsbäst.
Nu ska jag lägga mig i sängen som jag har saknat mest av allt, och sova. Jag behöver verkligen sova. Imorgon blir det massa inlägg!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0