IN THE SILENCE YOU DREAM OF LETTING GO

2013-07-29 / 16:36:02 ♥
 
Nu har jag landat i min fantastiska rullande vita stol framför datorn efter några dagar ute på fläng.
Bröllopet i fredags var jättefint och roligt, var med Felicia och hennes kompisar hela kvällen så det var roligt. 
På lördagsmorgonen försov jag mig lite så fick stressa till bussen till Stockholm där jag mötte upp Manfred. Vi gick runt lite och åt lunch, sen gick vi hem till hans nya lägenhet, så himla fin. Han skjusade mig till Sthlm tapas vid 4 där jag mötte halva min släkt typ och lite vänner, vi åt där och sen gick vi på gyllene tider på kvällen.
När jag kom hem vid 12 på kvällen gick jag hem till Ruben och sov där, vi såg på film och år godis, gosigt.
 
På söndagsmorgonen sa jag hejdå till Ruben och gick hem till Clara och åt frukost snabbt, hade inte träffat henne på 3 veckor. Sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi till gymmet, döjobbigt.
När jag kom hem lunchade jag med Måns och Clara, och sen spelade vi kort hos Clara. Vid 5 tåg jag tåget hem till Stockholm och sov hos Rebecka. Vi lagade middag tillsammans och sen gick vi och köpte chocklad och frukt som vi åt. Sen började det regna, så vi öppnade fönstret och tände ljus och såg på film, så weheartit gosigt.
 
Vaknade halv 12 idag, lagade pannkakor till frukost sen tog jag halv 2 tåget hem och spelade lite fotboll med Alice och Clara. Nu är jag nyduschad och fixar med massa bilder och så, om en halvtimme kommer familjen Junman på middag. Ska bli sjukt gott är så hungrig!!!
Ida kommer ikväll också, har inte träffat henne på 1 år. Min bebis.
 
hinner typ inte andas lol asmycket som händer men det är bara roligt och det får bort tankarna på allt annat. Snart kommer bilder puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0