NO LIMITS

2013-07-08 / 15:24:46 ♥
 
Hej!
Dagen till ära fick ni faktiskt en toabild från i helgen. Det var ni värda. Först tänkte jag att jag skulle lägga ut någon av de 2000 andra iphonebilderna jag har laddat över på min dator nu, men det fanns knappt någon som var okej att visa på bloggen. Funderar på att göra ett collage ikväll så får ni se vad som igentligen försigår i mitt kameraalbum.
 
Iallafall. Imorse kom Clara till mig så åt vi frukost tillsammans, och lite senare kom Laura. Vi spelade kort och åt lite lunch och bara hängde, vi kommer inte ses på 4 veckor, vilket är jättelång tid!
Nu har dom åkt och jag har städat rummet och gjort en packlista. Ska snart börja göra en spellista, men har inga låtar. Har nästan tröttnat på musik för att jag inte har några nya att lyssna på. 
Linn kommer när som helst, hon ska hjälpa mig att packa och sen skas vi hem till Ruben och äta tacos och hänga med gänget, som jag inte heller kommer träffa på 4 veckor. Gör nästan lite ont i hjärtat.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0