OCH JAG HOPPAS ATT DU KAN SE MIG NU

2013-07-04 / 16:02:00 ♥
 
Hej världens bästa dag!
Det har varit en sån otroligt härlig dag idag. Jag var väldans trött imorse men det är jag alltid, och det var mulet. Men när jag kom till jobbet var mitt bästa barn där, är kär i henne. Sen satt jag och kollade på pippi med dom, och sen whoop var det dags för lunch, sjukt god mat. Sen städade jag lite och sen fick jag rast, och gissa vad jag möts av i fikarummet förutom personalen (som jag tycker om så mycket, mina 30+ kompisar)? Jo, kanelbullar, chocklad av alla sorters, två olika tårtor, vindruvor och ostar. Helt sjukt. Sen säger dom att jag får sluta två timmar tidigare både idag och imorgon för att jag har vart så duktig de här veckorna?! Hur söta. 
Så jag åt masas gott, helt sjukt vad glad jag blir av socker haha, sen jobbade jag en timme till sen gick jag hem!
 
Nu chillar jag bara, ska nog spela Sims snart...
Om en timme kommer pappa och hämtar mig och mami så ska vi åka och shoppa massa inför Spanien och käka middag någonstans, supermysigt! Jag är njuta av sånna här tider, för om några månader är kanske allt förändrat. Men det gör inget! Förändring är bra, men också läskigt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0