PICK YOURSELF UP

2013-07-03 / 07:05:31 ♥
 
Hej vänner. 
Igår var en fysiskt jobbig dag. Jag var superförkyld, frös hela dagen och fick inte i mig så mycket mat så jag var trött i hela kroppen och seg i huvudet, men jag klarade det! Efter jobbet åkte jag, Clara och Manfred upp till Stockholm, där åt vi först på Subway och det var sååå gott, sen tog vi båten till Gröna Lund och såg på Hästpojken. Dom var jättebra, saknade några gamla låtar men så är det alltid. Kom hem vid 11 och somnade fort som fan.
 
Nu har jag ätit sjukt god frukost och dricker te med överdrivet mycket honung i hopp om att det ska lindra halsen lite. Har även träningsvärk för att jag drog barnvagnar upp för långa backar igår, typ backträning på ett annat sätt. 

Jag har bara 2 tidiga morgonar kvar nu, det ska jag klara av. Jag har tagit med shorts och tjocktröja, eftersom jag har kommit i klimakteriet så vet man aldrig om det rinner svett om mig eller om jag är fylld av gåshus. Återstår att se!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0