THOSE SUMMERDAYS

2013-07-26 / 14:13:12 ♥
 
lite bilder från en jättehärlig sommardag och kväll!
Jag och Kristina åkte lite båt på dagen, åt lunch ute i solen och plockade bär i skogen.
Sen frammåt kvällen åkte vi och handlade det som vi skulle ha till middagen.
Vi var hemma själva hos henne så vi gjorde en jättegod kycklingpasta och kladdkaka, sen såg vi på film hela kvällen och natten och skrattade jättemycket, så härlig kompis.
Imorse åt vi frukost och sen tog jag bussen, så hjälpte jag pappa att köpa lite nya kläder.
 
Nu ska jag fixa mig det sista, och sen gå iväg på bröllop. 
Vi får se vart jag tar vägen ikväll, för lär inte stanna så länge som mina päron så att säga. Antingen en kväll med lite kompisar eller så ska jag hem och se på serier och sova, haha är så trött.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0