WEDNESDAY

2013-07-03 / 21:10:17 ♥
 
Hejsan amigos and none amigos.
Idag har jag städat ca hela dagiset, jag har så ont i hela kroppen ,ni förstår inte vad jag har styrt och ställt...
Jag lagade mat när jag kom hem som jag, pappa och Cecilia åt, det blev jättegott, hade längtat hela dagen, hjärta.
Jag och Cecilia har bara suttit vi köksbordet och hängt, druckit te och snackat.
 
Jag ser fram emot helgen, dels för att jag verkligen är ledig, och för att jag har jättemycket roliga planer, om allt går som det ska! Nu ska jag göra mig iordning, lägga mig i min nybäddade säng och se på det senaste avsnittet av pretty little liars. Imorgon väntar jobb som vanligt och sen shopping hela kvällen! lycklig!!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0