bal 2013

2013-06-12 / 08:40:27 ♥
 
Några bilder från min bal igår!
Hade en jätterolig kväll, folk höll fina tal, vi dansade i timmar och åt jättegod mat.
Jag var riktigt trött när jag kom hem vid halv 1, och somnade inte först 2.
Jag är sjukt äcklig nu så ska hoppa in i duschen och sen fixa mig, 9:orna har golf först, och sen är det volleybollfinal mot lärarna och sen fika med alla 9:or plus lärare, där vi också ska sjunga våra låtar.
 
Imorgon är det skolavslutning. Kvällen ska spenderas med de jag gillar allra mest. Blev inte uttagen till matchen ikväll, vart jättearg och blöö har sett fram emot den så länge och har tränat röven av mig så missar jag en träning pga av bal så får jag inte spela match. Men jaja.
Nu ska jag försöka fixa mig så jag ser någorlunda ut sista dagen innan avslutning. Blö vad ont i hjärtat det gör.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0