COOL KIDS DON'T DANCE

2013-06-30 / 21:27:00 ♥
 
Idag har jag hängt med dessa snyggingar!
Jag mötte dom vid stationen vid 12, och då gick vi upp till Kallfors och åt lunch i solen och snacka massa.
Sen vandrade vi hem till mig och badade, lyssnade på musik och bara chilla galet. 
De drog vid 5 och har vart vid kvarnsjön med folk, kom hem därifrån nyss.
Sjukt mysig dag, tycker om er massor. Checka in deras blogg för har snott bilderna därifrån och kommentera hur fula dom är för dom ser vidriga ut!!! Illa luktar dom också. TRYCK HÄÄÄÄR
 
Jag och min underbara mensvärk ska snart gå och sova, ska upp klockan 6 imorgon för ska jobba :)
Lyckan som sprider sig när man tänker på det. Får adrealinkick. 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0