Göteboooorg!!!

2013-06-09 / 21:02:53 ♥


 
Hemma från världens bästa helg i Göteborg!
Vi kom dit vid 12 typ, då la vi in väskorna på hotellet och sen gick vi runt och kolla på stan.
Åt en asgod macka med chevreost, jordgubbar, avokado och valnötter till lunch, så jävla bäst.
Vi gick till hemköp och handlade massa gott som vi skulle ha till kvällen, och sen la vi oss och vilade och fixade oss på hotellrummet. Vid 5 gick vi till en resturang som vi hade bokat bord på och åt middag där, hur gott som helst och supermysigt väder också. Vid halv 7 tog vi spårvagnen till konsterten. Vid halv 9 kom Håkan Hellström ut och i 2 och en halv timme gav han mig gåshud. Han körde alla låtar jag ville, hela publiken dansade och sjöng med, det var varmt och soligt och han var bara helt fantastisk.
Vi tog spårvagnen tillbaka till hotellet och det var fett mycket folk så ramlade och hahaha de var så himla roligt. Vi åt massa gott när vi kom tillbaka till rummet och snackade och så och sen somnade vi alla helt döda vid halv 2 ungefär. 

Vid halv 8 gick vi upp imorse och jag kände mig typ helt bakis, eftersom vi hade dansat så mycket så hela kroppen gjorde ont, för lite sömn och halse gjorde ont. Men det gjorde ingenting för hotellfrukosten vi åt sen var så underbar. Tåget hem gick halv 2 och innan dess gick vi lite mer på stan, gick längst vattnet, satt vid en uteserving och drack smoothie och tog massa bilder. Tåg resan hem var bajs så vi kom hem 3 timmar senare än vad vi skulle typ, men jag skrattade iallafall! 
 
världens mysigaste bästaste roligaste helg!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0