I hate people. I love food

2013-06-04 / 16:18:27 ♥
 
Jag har inget mer plugg i grundskolan. Imorgon sätts betygen och jag är fri för några månader.
Det har varit en konstig dag idag. Jag har blivit så arg att jag nästan började gråta för min spanskalärare är den mest opedagogiska läraren i denna värld, för att jag fick tillbaka mitt SO prov som gick bajs och för att NO provet jag gjorde idag gick bajs. Men det var god mat i skolan och det var en rolig sista idrottslektion med klassen, fina tal lästes upp och jag åt en jättegod macka efter skolan. Så det blev plus minus noll.

Jag har legat och kollat på lite gossip girl och Grey's anatomy och druckit te, snart är det middag och sen ska jag iväg på träning. Matchen på torsdag blev framflyttat, hade sett fram emot den så länge så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till :'(

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0