lycka

2013-06-06 / 10:06:40 ♥
 
alltså ÅÅÅÅH.
Evelina har vart i Australien i 4 månader, hon är min systers bästakompis och a part of the familiy liksom.
För två veckor skrev hon till mig och pappa och sa att hon skulle komma hem igår, men att hon ville att det skulle bli en överasskning för Emma och hennes föräldrarar.
Så vi bjöd över dom på middag och jag och pappa var de enda som visste så vi satt typ på helspänn hela kvällen och jag käka mängder av socker för jag var så nervös hahah, och sen när vi satt och spelade kort på altanen vid typ 10 så kommer Evelinas kompis runt på baksidan och säger "hej! jag hade bara vägarna förbi, så ville bara säga hej" vilket är jättekonstigt eftersom att vi hade typ familjemiddag hahah. Sen står hon och pratar lite och sen kommer Evelina fram och det var typ ett moviemoment, Emma blev sååå överasskad. Världens bästa kväll.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0