monday blööö

2013-06-10 / 21:42:42 ♥
 
Hej bloggisen.
Jag är dötrött och slutkörd. Det har varit en jobbig dag. Hade fika med klassen (det blev min frukost och lunch haha love me) där vi också skrev till varandra i våra minnesböcker, och sen hade vi dans med alla 9:orna och övade inför imorgon. Vi städade ur skåpen och var på en brutalt tråkig föreläsning eller vad det nu var. Efter vi slutat drog jag till Södertälje och klippte mig och slingade håret, medans jag satt där fick jag även halvmigrän, så mysigt blev väldigt glad. Tog bussen hem och åt, sen gick jag till Helena som fixade mina naglar inför imorgon. Nu ligger jag i sängen och mår jätteilla och har så ont i huvudet att jag vill spy.

Nu loggade Daisy in på skype så ska prata lite med henne, min allra bästa ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0