slut

2013-06-14 / 12:28:02 ♥
 
Igår hade jag skolavslutning och det var så jävla jobbigt. Linn och Cecilia höll tal och jag grät så mycket, Josefine i min klass sjöng en låt till oss och mina tjejer fick gå upp för de hade fått sjukt bra betyg.
Sen skulle jag säga hejdå till hela klassen och det gick bara inte. Det gör fortfarande ont i hjärtat och kan itne riktigt förstå det. Det är liksom slut nu.
 
Drog hem till Clara med några och åt mat och tårta, och sen åkte jag hem och sov ett tag, kollade igenom mina betyg och är faktiskt ganska nöjd! 
Vid 6 åkte jag hem till Ellen där vi var några stycken som åt gott och lyssnade på musik och chilla, och sen vid halv 9 drog vi till Enekullarna där det var avslutningsfest för 9:orna. Blev ju inte riktigt så eftersom att det kom massa randoms också men det är bara kul. Var en jätterolig kväll och det regna inte en enda gång!!
Kom hem vid halv 2 och somnade direkt.
 Vaknade för ett tag sen och jag är så jävla trött. Har vart spänd i flera dagar över en massa saker och nu släppte allt, så hela min kropp och huvud säger ifrån. Idag ska jag vara hemma och fixa mitt rum och bara chilla med mammsen, och sen ikväll kanske jag hittar på någonting. 
 
jag har sommarlov nu förresten kom jag på. STÖRT.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0