START THE DAY WITH A SMILE

2013-06-28 / 07:41:23 ♥
Jag och rebeccaaa
 
GODMORGON ÄLSKADE FREDAG!
Idag är jag superglad och supernervös och har supermycket ångest. Anledningar till varför jag är glad : det är fredag, bussarna går igen så jag kan ta buss ti
 
ll jobbet, jag har helg om några timmar, det är sol, jag ska få träffa min Linn som jag saknar så det gör ont fast vi sågs för mindre än en vecka sen. 
Anledningar till att vara supernervös och ha supe
 
rmycket ångest : får veta under eftermiddagen om jag kommit in på mitt förstahandsval på gymnasiet. Jag kommer dö om jag inte kommer in. Jag har en känsla av att jag inte kommer göra det.

Igår efter jobbet åkte jag hem till Clara så åt vi jättegod mat med hennes familj, och fixade oss lite och mötte Alexandra. Så åkte vi  in till Stockholm och mötte Wendela och Rebecca, så gick vi på the script med dom. Jag tappade bort Clara så jag stod med Wendela, Rebecca och deras kompis Nicole, vi hade jätteroligt, inte för att the Script är mina favvosar men det var roligt att umgås med nya människor och göra någonting!
 
Nu ska jag ta bussen till jobbet, slutar klockan tre, då ska jag hem och kolla gymnasieantagningen och sen ska jag hem till Linn, och ikväll ska vi umgås med lite kompisar!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Finasteee, vi kom in båda två, soo happppyyyy gaaaaahh

2013-06-28 @ 16:27:50
URL: http://theroow.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0