stop looking back

2013-06-12 / 19:15:05 ♥
 
Halloooo.
Golfen idag gick ganska bra endå, jag och Linn är ju gamla golf pros så det sitter ju i så att säga...
På avslutningsfikat när vi var tillbaka till skolan var det bara tårar tårar tårar. 
Linn var jätteledsen och jag sa "Men linn vi slutar inte först imorgon, tänk så!" Det vart inte riktigt som jag ville eftersom hon då började gråta ännu mer och sa "vi slutar imorgon buhääää" typ. Sötpösen min.
 
Jag och Linn åkte hem till henne och gjorde en cheesecake tills ikväll och sen åkte vi på hannas skolavslutning.
Nu har jag ätit och duschat och lagt fram saker som jag ska ha imorgon. Vid 8 ska jag åka till Linn där jag och min elit ska sova och spendera kvällen. Vi ska se nyaste pretty little liars och äta cheesecake. Sen imorgon ska vi fixa oss tillsammans och äta god frukost, ska bli så mysigt.

Imorgon slutar jag grundskolan. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0