SUMMER

2013-06-07 / 22:55:43 ♥

"Men så kommer en säsong igen och strömmen går igång igen och nätterna blir ljusa, och jag känner att jag lever och att jag minns"

Är inte livet helt underbart just nu? Det är varmt, jag har en sjukt rolig helg framför mig, bal, skolavslutning, fotboll, ledighet. Jag längtar efter sena kvällar när det fortfarande är varmt ute, träffa nya människor, längtar utomlands, längtar till och med till att jobba, längtar efter jordgubbsplock och stränder. Trots att jag inte kommer träffa min bästavän på 4 veckor i sommar, att jag inte kommer att få träffa min Daisy på hela året, att jag splittras med mina närmsta så känns allt så himla bra just nu. Jag ser fram emot gymnasiet så mycket, nya människor, ny miljö, nya känslor och bara nytt allting. Men först ska jag ha världens bästa sommarlov.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0