WORK HARD EAT MUCH FOOD

2013-06-24 / 21:45:12 ♥

Idag har det var så fruktansvärt jobbigt att jobba. Jag sov 2 timmar inatt, grät typ 1 timme pga mensvärk och att svetten rann, så det slutade med att jag gick och la mig klockan 4 i soffan. Jag valde att ha långärmad tröja vilket resulterade till svettsvett. Jag fick knappt i mig någon mat och sen dog jag av hunger, men då fanns det chocklad i personalrummet lifesaver. Kom hem och åt sjukt god mat, sen skulle jag ut och springa men efter ett tag fick jag jätteont i magen plus att jag glömde mina hörlurar. Sen kom iallafall Alexandra och drack te med mig på min altan, det var bra! Har fått jättemycket fräknar idag, det är både bra och dåligt. Dåligt eftersom alla barn sitter och räknar de så kallade "prickarna" och kallar mig Pippi. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg?

E-post:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 

2.0